Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі
"Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право" з економічних та юридичних наук 

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. № 4. С. 129-140. Серія. Економічні науки.


 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF) 

 
УДК 004.775:339.138   DOI: https://doi.org/10.31617/zt.knute.2020(111)09
     
ПРОСКУРНІНА Надія
 
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0001-8587-0467
  к. е. н., доцент, завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного економічного університету ім. Семена Кузнеця
просп. Науки, 9-а, Харків, 61000, Україна
 
 

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 

Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбува­ються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання. 

Ключові слова: штучний інтелект, персоналізація споживачів, машинне навчання, функції маркетингу, генерація контенту, трансформаційні процеси.

 

REFERENCES 

  1. Barden, F. (2017). Kod zlamano, abo Nauka pro te, shho zmushuje kupuvaty [The code is broken, or the science of what makes you buy] Kharkiv: Klub Simejnogho Dozvillja [in Ukrainian].
  2. Kietzmann, J. P., & Emily, J. T. (2018). Artificial Intelligence in Advertising: How Marketers Can Leverage Artificial Intelligence Along the Consumer Journey. Journal of Advertising Research, 58, 263-267 [in English]. https://doi.org/10.2501/JAR-2018-035
  3. Wirth, N. (2018). Hello marketing, what canartificial in telligence help you with? International Journal of Market Research, 60 (5), 435-438 [in English]. https://doi.org/10.1177/1470785318776841
  4. Rekha, M., & Asharaf, S. (2016). Artificial Intelligence Marketing: Anapplication of a novel Lightly Trained Support Vector Data Description. Journal of Information and Optimization Sciences, 37(5), 681-691 [in English]. https://doi.org/10.1080/02522667.2016.1191186
  5. Tjepkema, L. (2017). What Is Artificial Intelligence Marketing & Why Is It So Powerful? Retrieved from: https://www.emarsys.com/en/resources/blog/artificial-intelligence-marketing-solutions [in English].
  6. Judina, N. V. (2016). «Dorozhnja karta» pidpryjemstva u konteksti futurologhiji tekhnoghennoji ekonomiky. Tradyciji i innovaciji. Innovaciji ta fundamentaljni nauky v umovakh tekhnoghennoji ekonomiky: zbirnyk Materialiv mizhdyscyplinarnoji naukovo-praktychnoji konferenciji [«Roadmap» of the enterprise in the context of futurology of the technogenic economy. Traditions and innovations. Innovation and fundamental sciences in the technogenic economy: a collection of Proceedings of the Interdisciplinary Scientific and Practical Conference] (Kyjiv, 25.11.2016). Retrieved from http://futurolog.com.ua/ publish/2/Zbirnyk.pdf#page=6 [in Ukrainian].
  7. Mullan, E. (2018). The Uses of Artificial Intelligence to Marketers. Retrieved from: https://blog.hurree.co/blog/what-is-artificial-intelligence-marketing  [in English].
  8. Riikkinen, M., Saarijärvi, H., Sarlin, P., & Lähteenmäki, I. (2018). Us ingartificial in telligence to create value in insurance. International Journal of Bank Marketing, 36(6), 1145-11.68 [in English]. https://doi.org/10.1108/IJBM-01-2017-0015
  9. Solobozov, O. (2018). 5 prichin, pochemu mashinnoe obuchenie – eto budushchee marketinga [5 reasons why machine learning is the future of marketing]. Retrieved from https://www.criteo.com/ru/insights/5-prichin-pochemu-mashinnoe-obuchenie-eto-budushhee-marketinga [in Ukrainian].
  10. Yudina, N. (2013). Marketynghovi aspekty futurologhichnykh naslidkiv tekhno­loghizaciji [Marketing Aspects of Futurological Implications of Technologization] Ekonomika. Upravlinnja. Innovaciji: elektronne fakhove vydannja - Economy. Management. Innovation: an electronic professional edition, 1. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_1_71 [in Ukrainian].
  11. Lemesh, E. (2012). Social CRM: upravlyaya opytom klienta [Social CRM: Managing customer experience] Marketing-gazeta: elektronnoe izdanie Ukrainskoy Assotsiatsii Marketinga - Marketing Newspaper: electronic edition of the Ukrainian Marketing Association, July, 2–3. Retrieved from http://www.uam.in.ua/rus/projects/ marketing-newspaper/arhive.php [in Russian].
  12. McDonald, M (2000). Strategicheskoe planirovanie marketinga [Strategic Marketing Planning] SPb.: Pyter [in Russian].
  13. Mur, D. (2006). Preodolenie propasti: marketing i prodazha khaytek-produktov massovomu potrebitelyu [Bridging the Gap: Marketing and Selling High-Tech Products to the Consumer] Moscow: Vil'yams [in Russian].